Zo hebben wij het allerfijnste contact

Ik heb een beetje de valkuil er voor iedereen te willen zijn en dat wordt steeds lastiger met de hoeveel mailtjes en berichtjes die ik elke dag ontvang.
Daarom wil ik je vragen mij een beetje te helpen het voor mij overzichtelijk te houden, zodat ik niet overspoeld en overprikkeld raak.

Daarom wil ik voorstellen dat we deze afspraken samen maken:

Onze mailafspraken

-Gebruik een super duidelijk onderwerp, zodat ik gelijk weet waar we het over gaan hebben.

-Als je iets wilt delen, zet er dan dikgedrukt boven dat dit iets is wat je wilt delen.
(bijvoorbeeld: Dit wil ik even delen:)

– Als je een vraag hebt, zet dit dan dikgedrukt boven de vraag:
(bijvoorbeeld: Vraag:)

– Wil je dat ik een droom vertaal?
Dan heb ik liever dat je deze droom plaatst als reactie op een artikel over een droombetekenis, zo help je mijn artikel beter vindbaar te worden in Google en hebben anderen er ook nog iets aan.
Hiervoor kun je de zoekfunctie op deze site gebruiken. Deze staat helemaal onderin, in de footer.
Dit kan ook gewoon anoniem door een als naam anoniem te gebruiken.

-Mailen we naar aanleiding van coaching/begeleiding?
Dan vervallen natuurlijk al deze afspraken en houden we onze eigen afspraken aan.

Probeer de mail ook zo in te delen, dat maakt het voor ons beide fijn.
Je kunt dan letterlijk deze punten kopiëren en dikgedrukt boven de juiste stukjes zetten.

Daarbij is dit mijn streven

– Ik streef ernaar om technische vragen binnen 24 uur te beantwoorden.
– Vragen met betrekking op een reading of sessie worden de eerstvolgende werkdag beantwoord.
– Mails naar aanleiding van afgesproken begeleiding (als vervolg op sessies) worden de eerstvolgende werkdag beantwoord.
– Alle andere mails worden 1 tot 2 keer per week beantwoord.

Tot slot

Ben je niet tevreden?
Laat het me dan alsjeblieft weten.
Dat wil ik namelijk altijd oplossen en als we er niet uitkomen, krijg je van mij je geld terug.